Sunday 26 February 2012

keluarga bahagia :)

Assalammualikum dan Salam 1 Malaysia .
Straight to the point hari niee aku nak cite pasal family ,ape gune kan ada blog tapi 1 pun tak tulis pasal famly . rite ? so petang yang penuh dengan rahmat niee aku nk cerite semua pasal famly aku . okeyy ?

 Encik Adnan
dia lahh hero aku dan dia jugak lahh idola aku .
papa selalu tunaikan permintaan kitorg . nak tu papa beli , nak ni papa beli . blh dikatakan semua permintaan lahh .papa seorang yang penyanyang dan bertanggungjawab . adekalanya tegas tapi jarang2 lahh .sekarang papa di panggil busyman sebab papa sentiasa busy dengan kerjanyaa,tapi kami faham.
hihihi :D

Puan Samirah
haaa yang ni pulak mama kesayangan aku , mama lahh orang yang jaga aku daripada kecik tapak tangan sampailah sekarang . mama penyanyang dan manja dengan anak2 dia terutama aku *cehh . mama spoting tapi kadang2 tu tegas la jugak.mama selalu masak makanan sedap2 sampai lahh 1 famly semua nyaa badan cubby2 . hihihi

Aisha Adnan
ini pulak kaka aku, dia lahh teman borak aku kat rumah .tapi tu dulu . sekarang dia kat dah sambung belajar dekat UITM TAPAH so bile diaa balik jee mesti dia layan cerite korea dkt laptop diaa .pastu malam2 ketawa mengilai2 macam hantu . kaka baik sebab diaa selalu belanja aku . hew hew

 Ammar Adnan
ni teman gaduh aku , kat rumah kalau kitorang tak gaduh sehari memang tak sah . hihih tapi adik aku macam papa aku . dia seorang yang bertanggungjawab yelahh sebab dia anak tunggal lelaki kan. kalau papa outstation dia lahh yang jaga kitorang . dia lahh yang kunci pagar seiap malam . hihih . 


Di setiap gambar, ada lagu :D
















family aku lah pemangkin semangay aku untuk terus maju ke hadapan :)
I LOVE THEM VERY MUCH <3
Sekian Terima Kasih.

No comments: