Thursday 31 May 2012

the LUQMAN :)

Assalammualaikum 

whuaa rasanya lama sangat tak update blog ni . rindu tak rindu tak ? hurm follower pun 3 je nak rindu ape kan . actly ade sebab kenape lame sangat ainaa tak update blog.gue lupa pasword ohh --' . nak kata tua takde aa sangat baru 16 tahun . hewhew . pembaca2 semua sihat ? harap sihat lah ye ,lagi2 cuti sekolah kan bertambah2 laa sihatnyaa :p okey lets read my nxt story :)

kauorang mesti ade kawan yang sedia mendengar semua masalah korang btul tak ? tipu lah kalau kata takde mesti ada punya . di sebabkan dia banyak sangat berjasa so aku nak jugak lahh mntion dia kat blog ni semntara cuti sekolah  ,kalau bukak sekolah dia dah balik asrama.tak salah kan ? 


haaa ni dia oranyaa , ehh nampak je taw muka nakal tapi dia pandaaaaaaaaaaai .PMR 9A tak silap and skarang dia study dkat SBP tapah perak .ohh lupa nak bgtau sapa namanya.nama dia LUQMAN FUAD .dia duduk serendah tapi tak pnah nampak pun dkat serendah . kitorang knal pun dkat laman 'muka buku' tu pun dia yang tgur sbab dia bagitau something pasal kawan dia . tapi dah lama dah :') .

next...next.. *tanake ngat 'something' tu dah .oky luqman is my bestieeee .dia lah yang suka dengar masalah aku, even masalah yang sama aku cerita kat dia ,dia tak pernah memgeluh . dia pun banyak nasihat and bagi semangat dkat aku . alahhh sdih pulak *wipe a tears .

tapi takde la 24 o 12 hour aku crita je masalah aku . lemak ahh acantu . kadang2 ktorg story pasal masa dpan .kehkeh . lepas SPM dia berangan nak study kat UK . amek cos engineering . dia dah janji kalau dia kaya nanti dia nak lanje aku shopping . yeppy ! 
okey luqman ni nampak je macam sombong tapi tapii dia cooooool .dia baik baik baik ! bila update status macam sedih2 dia trus tanya "ok ke macam ada masalah je" kadang2 malu nak crita masalah aku kat dia so ckap jela " ehh ok je, takde mende pun" masa tu poyo laa nak brlakon tapi tak menjadi dia tau jugak. magic ahh dia ni :D

hurm amboii panjangnyaa crita aku kali ni , sukati ahh .hehe. okyla tangan pun dah penat menaip sebenarnyaa. LUQMAN LUQMAN LUQMAN terima kasih jadi kawan yang baik untuk kite :') semoga cita2 anda untuk menjadi seorang engineer yang bejaya tercapai dan kehidupan sntiasa di rahmati Allah .aminnnn .



 *tak berhnti gelak bila tengok gambar luqman ni :D

       *luqman and abadi omey :'D

*luqman buat muka hnsom :p

 *cuba cari mana luqman , hihih comel gila dia senyum :D
   



No comments: